Några frågor...

...som jag hittade på Jennys blogg...  Den som känner sig manad kan ju få svara... :-) och att den är på engelska är för att varken jag eller Jenny orkat översätta men man får såklart svara på svenska om man vill... =)

1. Name:
2. Age/Birthday:
3. Single or Taken:
4. Favorite Movie:
5. Favorite Song:
6. Favorite Band/Rapper/Artist:
7. Favorite Book/Comic Book:
8. Tattoos and/or Piercings:
9. Favorite TV Show:
10. Favorite Video Game/Board Game:
11. Do we know each other outside of Livejournal?
12. Would you give me a kidney?
13. Tell me one odd/interesting fact about you:
14. If you could change anything about your current life, would you?

Kommentarer
Postat av: Lindzi

Jamen ... du får ju svara själv också! ;-) Vilken underbar dubbel med bilföraren!! Älskar småskyltarna!

Postat av: Mysmasken

Ja, hallå! Svara :)

2006-08-11 @ 21:43:32
URL: http://www.mysmasken.se
Postat av: AnnaB

Ja, det kanske jag borde göra... :-) Jag svarade annars i Jennys blogg (och hon hade för övrigt inte svarat själv heller inser jag). Nu är klockan i alla fall för mycket - eller det är den ju egentligen inte men Alva tvingar mig i säng på kvällarna. Återkommer en annan dag då. :-)

2006-08-11 @ 22:05:52
URL: http://annab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback