Scrappat också...

Jag har äntligen hunnit scappa lite också! Bilder från när vi var på Lådbilslandet tidigare i sommar (hur kan det redan ha gått en månad sedan dess...?!) och sidorna är gjorda med utgångspunkt i en skiss av Becky Higgins.

Vägmärkena skrev jag ut på vanligt skrivarpapper och monterade på cardstock. För att dölja lite ojämnheter i kanterna har jag duttat på svart fluid chalk.

lådbilslandet 1

lådbilslandet 2

De mönstrade papprena kommer från Chatterbox och KI Memories. Chipboardbokstäverna är från Heidi Swapp.

Tjoho - att pyssla väcker ju bara ännu mer pysselsug... men nu är det snart dags för mig och Alva att hämta Linus på dagis, så jag ska nog packa undan för idag...

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Wow så snyggt Anna!! Ser ut som reklam för lådbilslandet! :-)
Kram!

Postat av: Mysmasken

Åhhh, me like! Jättefint!

2006-08-11 @ 21:52:45
URL: http://www.mysmasken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback