Sommaren dröjer sig kvar...

Jag vägrar släppa taget om sommaren och har pysslat ihop ett väldigt somrigt kort till ljudet av smattrande regn... Underbara sommarstämplar från Muhrens kollektion hos Inkywings och så en hÄngel. All färgläggning är gjord med distressrefiller och de tre stora blommorna sitter på 3D-kuddar. Det här är egentligen ett test inför en tavla jag tänkt fixa till Linus avdelning på dagis, när han nu ska flytta upp bland de stooora barnen nästa vecka (himmel och pannkaka - hur blev han så stor?). Småbarnsavdelningen han gått på heter Smultronet. :-) Om jag lyckas enligt planen får ni såklart se resultatet här så småningom...

sommarkort

Tusen tack till Linda och Marie som designar så underbara stämplar!

Jag kan förresten inte riktigt tro att det är sant att jag får vara med på ett hörn i Helenes och Åsas nya projekt SWE Scrapbook. Blir så stolt att jag nästan svimmar när jag ser mitt namn i samma lista som mina stora scrapidoler... Fantastiskt roligt och spännande!

SWE Scrapbook

Jag har ingen aning om hur man får till en bild så att den blir en länk inser jag... :-) så länken kommer istället här.

På husfronten - tack för era kommentarer till mitt tidigare inlägg. Vi kommer inte att bjuda på det där första huset vi tittade på eftersom vi kom fram till att det fanns för många saker på minuslistan och det fick oss att känna oss för osäkra. Det känns skönt att ha bestämt det - men nu är det visning av nästa "drömhus" som gäller på söndag. Är redan inflyttad och klar ;-) och jag älskar läget - nära till många bra saker - och att det är byggt 2003... men vi får väl se hur det känns på söndag...


Kommentarer
Postat av: Zarah

Vilket härligt kort du gjort!
...och du förtjänar verkligen att nämnas i idollistan! :D

Håller tummarna för huseriet. :)

Postat av: Anna

Vilket snyggt kort Anna!! Tycker det är självklart att ditt namn finns med, du är superduktig ju!

Tyvärr så blir det ingen ljusning på schemat.

Tack för att du bryr dig.

Kramen Anna

2006-08-16 @ 17:16:33
URL: http://annastenman.blogg.se/
Postat av: Anna

Hur gör man när man länkar ett ord? Så som du har gjort med SWE scrapbook.

Kramen Anna

2006-08-16 @ 17:42:10
URL: http://annastenman.blogg.se/
Postat av: ÅsaF

Kortet är jättegulligt och välarbetat!! Grattis till uppdraget hos SWE Scrapbook!! Välförtjänat! Ska bli kul att se vad du skapar för kul åt dem. :-) Kram!

2006-08-16 @ 18:11:07
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Ulrika

Klart du ska vara med Anna! Du är ju en av mina idoler!!

Jättehärligt och somrigt kort!

2006-08-16 @ 19:22:26
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Så sött kort! Du kan verkligen det där med distresser!

2006-08-16 @ 21:03:46
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback