Blommor blommor blommor...

Vinsten från Pysselpunkten var en hel hög med ljuvliga blommor - tusen tack Lina! Jag fick också ett jättejättefint handgjort kort som påminde mig om att jag måste använda min glossy-grej mer (kommer inte på vad den heter, men den ger en upphöjd, hård, blank yta). Jag har dessutom bara använt den till att täcka hela detaljer (som en utklippt cirkel med en bokstav på, till exempel) och inte som på Linas fina kort på en stämplad detalj, som en del i ett större motiv. Superläckert - måste testas! Det syns ju förstås inte på fotot, men det är blankt och fint i mitten av blommorna på igelkottskortet. :-)

Vinst

I övrigt måste jag bara skriva att jag älskar mina underbara barn! (Som motvikt till att det känns som om jag bara gnäller över det som är svårt och jobbigt ibland... ) 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis till vinsten! Din layout är en klar favorit - sugrören är riktigt coola

Postat av: Mysmasken

Grattis! :D
Klart du älskar de där små sötnosarna, men allt är inte en dans på rosor!

Kram

2006-07-28 @ 16:46:55
URL: http://www.mysmasken.se
Postat av: Lindzi

GRATTIS Anna! Vilken fin present! Jag blev också laddad att använda mitt 3D-lack när jag fick ett fint kort av Lina. Man blir fast! ;-)

2006-07-28 @ 17:42:45
URL: http://lindzi.blogg.se
Postat av: Ulrika

Vilken härlig vinst! Grattis igen :-)

2006-07-28 @ 21:46:19
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback