cybercrop...!

Det är cybercrop på Scrappiz i helgen! Hysteriskt kul och tidvis hysteriskt komplicerat tack vare närvaron av en 6 veckors bebis och en vild 3-åring :-) Men jag är förvånad över hur bra det ändå har gått. Jag har faktiskt gjort en färdig LO, har en som är nästan klar och en ganska mycket påbörjad. Det är väldigt mycket mer än jag trodde en stund mitt på dagen då det var som rörigast här... =) De två första layouterna är gjorda med material från cybercropkitet från Pysselpunkten. Det är verkligen jätteskoj och inspirerande att scrappa med material som någon annan valt, men också lite svårt förstås... Tidsbristen bidrar nog till att det blir lite enklare LOs gjorda här hos mig... Fast egentligen misstänker jag att jag nog halkat in på det enklare spåret mer eller mindre för gott nu... har inspirerats så av Cathy Zielskes båda böcker de senaste månaderna. Och jag längtar efter Ali Edwards nya bok. Men det gör vi väl alla? =)

Grattis till Pysselpunkten förresten! Det är ju en 2-årsdag vi firar med denna crop! :-) 

Jag älskar det här fotot på en stackars sjuk Linus i sommarvärmen... 
feber 

Och ja, jag har precis lärt mig att stoppa in länkar i inläggen... ;-)

Kommentarer
Postat av: Lindzi

Du gör så fina, tänkvärda saker Anna! Älskar denna!

Postat av: Lilo

Scrappa vardagen gör du jättebra! Jag gillar också att ta tillvara sådana foton. Själv har jag hunnit två layouter nu på kvällen. Hoppas hinna scrappa lite imorgon också! =)

2006-07-08 @ 23:43:25
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: Mysmasken

Jisses vilket vackert kort på Linus!
Och jättefint scrappat. Måste kolla in länkarna nu när du lärt dig länka ;)
Kram

2006-07-09 @ 08:04:11
URL: http://www.mysmasken.se
Postat av: Ellinor

Tack för svaret! Jag har just beställt ett par olika distressfärger - fast jag misstänker att det kommer ta lång tid innan jag blir lika duktig som du (om någonsin!)

2006-07-09 @ 12:12:26
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com
Postat av: Malin

Underbar lo - feber! Åh så vacker! Gillar den massor... *kram*

2006-07-10 @ 08:57:46
URL: http://mallafors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback