Glad sommar...

fast framför allt en svettig sådan har det varit här idag... 25 minuters promenad vid 11-tiden, hela vägen i uppförsbacke och stekande sol... det tog på krafterna... Syftet med promenaden var en BVC-tid för att väga Alva och nu är hon nästan 6 veckor gammal och 3750 g tung. Hon går upp jättebra i vikt och det syns ju på henne att det händer saker, så jag var inte direkt orolig... :-)

Det här kortet med den urgulliga Magnolia-stämpeln blev jag bara nästan nöjd med. Ordet "glad" drunknar lite, fast faktum är att det ser bättre ut på datorskärmen än i verkligheten. =) Knasigt... Dessutom har jag redan gjort om det en gång, eftersom jag klistrade dit bokstäverna  h e l t  galet först.... så jag orkar verkligen inte göra en ny version. Det får bli nya tag med nästa kort istället...

De gröna papprena är förresten fram- och baksida av samma KI Memories Color theory-cardstock... en ny förälskelse, helt klart!

glad sommar

Till höger och högst upp är det egentligen en vit kant som syns lite dåligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback