Ikväll har jag scrappat...

...och tittat på friidrott (DN-galan) på en och samma gång, så vissa saker blev lite sneda eftersom jag visst hade mer än ett halvt öga på friidrotten... Alva har efter en ganska jobbig vecka blivit väldigt mycket lugnare och det är skönt att få lite stillsam tid på kvällen eftersom det är ganska mycket full fart med bus-Linusen hela dagarna. :-)

Den LO jag gjort är till stora delar en scraplift (idén med placeringen av fotot och blommor på det gröna pappret) av en LO jag hittade på
BasicGreys hemsida. Stéphanie Boittier heter scrapparen som gjort originalsidan.

trygg

Hade jag haft fler små knappar så hade jag nog kluttat dit lite fler blommor... men jag är nöjd och glad över att ha scrappat och tänker strunta i såna små detaljer just nu. :-) Det är egentligen en smal vit ram runt hela LOn. Grenen som går över fotot har jag skurit ut med kniv förresten. Nu är det väldigt snart läggdags...


Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Ljuvlig layout!! Du har verkligen lyckats förmedla tryggheten som det fina fotot utstrålar! Kul att du har tid att scrappa och inspirerar oss! :-) Kram ÅsaF

Postat av: Sara

Åh, vilken underbart fin LO!

2006-08-08 @ 11:48:08
URL: http://typisten.blogg.se
Postat av: Ellinor

Wow! Vilken snygg LO!

2006-08-11 @ 21:39:01
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback