Pysslat en hel del idag...

...och ändå har jag bara ett endaste litet kort att visa upp. Jag var ju tvungen att leka lite med mitt nya flourish die set som kom i brevlådan idag. Efter att nästan ha beställt det en himla massa gånger slog jag äntligen till och shoppade det plus några readies nu när QK firade födelsedag. :-) Förutom den supersnabba USA-leveransen dök även mitt lilla brev som varit på vift upp. Det tog en dryg månad, men till sist kom det fram - helt utan synbar förklaring till fördröjningen. Det var som sagt inget jättestort, men lite chipboardformer, några blommor och lite band från BG gör sig ju ändå mycket bättre hemma hos mig än ute på sightseeing i någon postleverantörs regi, eller hur?!  ;-)

Det blev väl inte världens snyggaste kort, men det var skönt att få lite pysseltid. Alva och jag har varit hemma och tagit det lugnt medan Linus och hans pappa varit på äventyr på Kolmården. Snart borde de komma hem och jag är sååå nyfiken på att få höra hur de haft det. Och inte minst ska det bli skoj att se om det fastnade några bilder i kameran... :-)

till dig

Papper från bazzill och KI memories och stämplar från hÄnglar och stÄnglar och Magnolia (jordgubbarna). Jag har målat med distresser och stansat fotohörn, flourishgrejs och Paige-bokstäver med QK. Övrigt: fluid chalk, zig writer och gelpenna. 



 

Kommentarer
Postat av: Lina

vilket härligt kort! jättefint! man blir glad av det!

Postat av: Lindzi

Toppen med svart Flourish! Gulliga detaljer.

2006-07-31 @ 22:07:51
URL: http://lindzi.blogg.se
Postat av: Mysmasken

Helt underbart kort Anna!

2006-07-31 @ 23:11:09
URL: http://www.mysmasken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback