Totalt tre LOs...

...har det blivit under cropen. En till med cropkitet.... lite förvirrade tankar om mig själv, till min BoM.

vem är jag

Förutom grejer från kitet (papper från cactus pink och primablommor) har jag använt QK paige mini, zigpenna, fluid chalk och QK fyrkanter. Fotot har jag lekt lite med i photoshop... :-)

Nästa LO är inspirerad av färgerna (och formerna till viss del) på en messmörstub. Jättekul utmaning! Texten handlar om att Linus säger att han är "bara Linus" om man försöker kalla honom något annat. Och medan jag gjorde den här sa han att han är en vanlig Linus, så då var jag ju tvungen att ha med det också... :-)

bara Linus

Papper - bazzill och ki memories

Annars är det äntligen lite svalare här inne idag, med betoning på lite. Vårt hus är verkligen byggt för att bevara värmen och det funkar alldeles för bra... Alva har varit synnerligen missnöjd i mycket större utsträckning än vanligt, till och från sedan klockan ett i natt. Vi gissar förstås på ont i magen, för varför skulle bebisar annars skrika? ;-) Men egentligen har vi ingen aning och jag hoppas bara att det kan lugna sig, för det är inte kul att se henne så ledsen. Just nu har hon i alla fall somnat i min famn och förhoppningsvis kan hon (och vi) få lite ro en stund.

Trevlig söndag på er!

 


Kommentarer
Postat av: Mysmasken

Vackert! Gillar alla fyrkanter med blommor och mönstrat papper i den första, superläckert! O.o
Mysig journaling på andra och gud så STOR Linus har blivit?!

Postat av: Lilo

Vilka jättefina sidor!!! Linus är lika söt som vanligt och du skriver lika underbart som alltid!!!

2006-07-09 @ 22:57:07
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: Sanna - liljan_

Det är så roligt att se dina alster igen! Du är en stor inspirationskälla! kramis!

2006-07-10 @ 10:02:35
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se
Postat av: Ellinor

Vilka härliga layouter du gjorde under cropen! Kanonfina!

2006-07-11 @ 18:16:52
URL: http://ellisonscrap.blogspot.com/
Postat av: Ulrika

"Bara Linus" hade jag missat i floden på scrappiz, den är ju jättehärlig! Linus är ju bara såå söt :-)

2006-07-11 @ 20:15:11
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback