Linas kortutmaning...

...som gick ut på att man skulle göra 3 olika kort med samma stämpel och samma papper var jätteskoj! Inser så här i efterhand att det inte blev exakt samma papper på alla 3 kort, men väldigt nästan i alla fall. Undrar om det var för att det var just Lina som kom med utmaningen som det blev sun room-papper? ;-) Stämpeln är förstås en hÄngel och på det första kortet har jag också använt Sassy sequins från Queen&Co. Texten har jag skrivit förhand, därav ojämnheterna...
3 med samma 1

Till kort nr 2 är flickans kläder stämplade på mönstrat papper. Det är en av alla saker jag har jag velat testa länge nu och himmel vad kul det var! Ett enkelt sätt att få det fint utan så mycket färgläggning...
3 med samma 2

På det tredje kortet gick jag lös med knappar från Foof-a-La! :-)

3 med samma 3

Jag påbörjade en antibiotikakur igår och är fortfarande väldigt sliten idag, men det är ändå lite bättre än vad det varit de senaste dagarna och det känns så skönt. Är trött på sjukdomar nu och vill att vi ska få vara friska resten av sommaren! Pliiiis....  Det känns som om jag ägnade halva natten åt att försöka att inte andas på Alva som sover brevid mig - lätt som en plätt att undvika henne... *suck* Men vänta nu - fokus på det positiva i att jag känner mig lite bättre, hurra! :-)

Kommentarer
Postat av: Lilo

Vilka superfina kort!!! Jag har fortfarande inte haft tid att prova den här stämpeln!!!Kul att du skaffade blog!

Postat av: Lina

Du har gjort helt underbara kort Anna! O jag älskar färgerna som du använt :)
O jag blir så otroligt avundsjuk på att du är så duktig på att färglägga, vill oxå kunna minsann!
kram

2006-06-30 @ 18:50:40
URL: http://www.ltannerfalk.blogg.se
Postat av: Lilo

Misstänker att du ser om jag svarar dig här! Det jag stämplat på min layout är Heidi Swapp foamstamp.

2006-06-30 @ 19:02:50
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Toppenfina kort!

2006-07-01 @ 20:24:26
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se
Postat av: Zarah

WOW - vad du är kreativ och produktiv! Korten är suuuperfina - och din färgläggning är heeelt galet perfekt! :D

2006-07-02 @ 20:45:05
URL: http://zarischka.blogspot.com/
Postat av: Anna (ronjabus)

Oj, vad fint! Färgläggningen är så fin!

2006-07-06 @ 22:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback