Bokstaven D

Jag gjorde färdigt mina D-sidor igår. Jag skulle egentligen vilja ha texten "pefekt", vad det nu innebär... men hur som helst är jag nog rätt självkritisk när det gäller texten och därför går det inte så snabbt framåt med A-Ö-projektet. Dessutom tycker jag inte att orden flyter på så bra just nu. Det går ju lite i vågor det där... och inte blir det kanske bättre av att jag sällan har så mycket sammanhängande tid utan allting blir uppblandat med lite bebisprat, blöjbyten och sånt. :-) Men nu fick de bli klara. Jag ska försöka att inte tänka så mycket när jag ska skriva om E-orden...

bokstaven D sid 1

bokstaven D sid 2

De mönstrade papprena kommer från Scenic Route och finns hos Minneskatten.

Det är snyggt med närbilder! Damm-bilden blev kanske inte så lyckad, men sådär ser det ut i fotänden av vår säng för där har det nämligen legat en katt och sovit...! Vet inte om jag tycker att det är så kul att behöva dammsuga sängen innan läggdags... ;-) men det är i alla fall lugnare på nätterna sedan vi tillät katterna att vara även i sovrummet. De jamade periodvis ganska mycket utanför dörren tidigare... och det kan man kanske förstå, men jag trodde faktiskt att de skulle vänja sig. Jaja, undrar om jag skulle ha skrivit just det här istället för svamlet jag nu skrev under "damm"? =) Det jag skulle komma till är att jag är nöjd med bilden på tangentbordet. Och då har jag inte gjort något speciellt alls, utan bara fotat det på "närbildsinställningen" rätt upp och ned. Närbilder är snyggt, helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Lindzi

Fint Anna!
Jag hoppade också till när jag såg tangentbordet! Vilekn snygg bild. Mitt datorskärm blev ju så ful... men jag ville ju att mitt Mac-äpple skulle synas ;-)

Postat av: Anna

Mycket snygg bild på tangentbordet. Kattpälsen är man uppväxt med. Drömmar har man. Döden är något oundvikligt, tragiskt det är små barn som är i kistan.

Kramen Anna

2006-11-23 @ 22:33:13
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: Annika E

Så snygga sidor. Och jag instämmer i det där med närbilder. De är oftast så läckra! Kramis!

2006-11-23 @ 22:41:48
URL: http://www.mammelooni.blogspot.com
Postat av: Mysmasken

Känner igen det där med katterna.
Problemet är att Luci skulle ligga mellan oss. Eller bredvid mig och ta upp 1/3 av sängen.
Sedan jag komm tillbaka från Sverige gick det inte att stänga dörren, då jamade hon utanför.
Jag fick den briljanta idéen att bära in två köksstolar (med skön kudde på). De står precis bredvid där jag har huvudet...
Där sover de båda två, så tysta, så tysta =)

Kanske kan testa det om det är jobbigt ;)

2006-11-24 @ 05:57:22
URL: http://www.mysmasken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback