Bokstaven B

Så är mina B-sidor klara! Scannern fick inte riktigt till det med färgerna, men jag orkar inte försöka fixa det i photoshop och det ser nääästan ut så här på riktigt också. Tror färgerna blev lite för starka, mest...

Mina B-ord blev Besatthet, Biohazard, Brevbärare och Böcker. :-)

b sid 1

B sid 2

De mönstrade papprena kommer från Scenic Route och finns hos
Minneskatten.

Det var verkligen kul att få de här sidorna gjorda. Jag tycker himlans mycket om den här utmaningen och det kommer att kännas SÅ bra när hela albumet är klart.

Kommentarer
Postat av: Mysmasken

Ohhh, snyggt! Du gör de allra finaste :)
Ska bli kul att komma igång jag också, jag är ju snart tillbaka i Kanada!

Kram

Postat av: Ulrika

Jättefint, och jag tycker du skriver så bra!

2006-10-12 @ 20:18:04
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/
Postat av: Catharina

Jättefina!! Gillar dina på A också. Jag känner igen mig både i Besatthet, Brevbärare och Böcker! Vi kanske skulle träffas du och jag ;-)

2006-10-12 @ 21:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback