En annan sorts stämpel...

Jag har ju hittills mest stämplat med gulliga figurstämplar, så som hÄnglarna och stämplarna från Magnolia. Stämplingsvärlden är ju så enormt mycket större än så och även om jag nog aldrig blir någon riktig proffstämplare ;-) som kan varenda märklig teknik som finns, så var det jättekul att prova en vacker blomstämpel från Forma Hantverk som omväxling. Ingen färgläggning, bara att stämpla! :-)

Jag gjorde först ett kort till kortskissutmaningen på Scrappiz. Jag har nog bara varit med där en gång förut men jag blev så himla sugen på den här avlånga skissen som Sara gjort.

avlångt kort

Pappret är från My mind's eye, Bohemia collection. Himlans vackert!

Och så blev det ett till blomkort av bara farten.

grattisblomma mindre


Dagens stora besvikelse var annars att första numret av den svenska scraptidningen inte dök upp som jag hade hoppats. Posten verkar ha spritt ut leveranserna ordentligt, för alla tidningar ska ha lämnats hos posten i onsdags och en del fick ju sina tidningar igår... :-( Men jag får väl försöka att stå ut över helgen och hoppas på bättre lycka på måndag... ;-)

Jag är fortfarande lite sjuk också, men det har blivit bättre under dagen efter att ha varit riktigt eländigt imorse och jag hoppas att det inte bara är alvedonets förtjänst att det känns bättre nu. Linus fick i alla fall gå till dagis för första gången sedan förra fredagen. Det blir ju så knasigt i och med att han bara går 15 timmar/vecka på dagis och egentligen har han ju varit helt frisk sedan i tisdags och det började bli riktigt tråkigt för honom att vara hemma. Idag var det maskerad på dagis och efter en försiktig start så var det visst väldigt roligt att vara utklädd till sist. :-) Jag önskar bara att jag hade kunnat vara där och fototografera alla Batmans, prinsessor och så Robin Hood-Linus såklart.

Vad tror ni förresten om flickan som enligt Linus var utklädd till fluga, med vingar på ryggen...? =) 

Kommentarer
Postat av: Mysmasken

Men du har väl kort på Robin Hood-Linus åt oss iallafall? :D

Postat av: Tina

Åååh så fint det blev, tycker visst du är en proffsstämplare! :-)

2006-10-27 @ 22:14:17
URL: http://tinajohansson.blogg.se/
Postat av: Zarah

Du... Det där LÅNGA kortet... ÅH! Jag säger bara det! Det är så sjuuukt vackert!

2006-10-31 @ 10:07:08
URL: http://zarischka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback