Scrappat digitalt...

Nu har jag verkligen bara gjort det här på skoj, för att jag inte kunde låta bli att prova. Allt på sidan är designat av Rhonna Farrer och jag har laddat ned det från 2Peas (inte gratis, tyvärr... ;-). Det är verkligen bara ihopsatt swosh swosh av färdiga delar och jag är inte ens säker på vad det franska citatet i cirkeln betyder... =) Men faktum kvarstår - vilka grymt snygga saker man skulle kunna göra om man blev lika duktig som Rhonna (fniss fniss, det kan man ju i alla fall fantisera lite om... :-) på att göra digi-grejer och sen kombinerade det med sin vanliga scrapping.

digiscrap

Kommentarer
Postat av: emelie

så snyggt! du får passa dig för snart är du väl fast i digi-scrappandet ;-)

Postat av: Ellinor

Vad läcker! Underbara färger!
Jag vann faktiskt alfabetet på ebay. 41 dollar blev det vilket jag tyckte var ett väldigt bra pris.

2006-10-16 @ 19:27:14
URL: http://ellisonscrap.blogspot.com
Postat av: Sanna F

Super duper snyggt!!!

2006-10-17 @ 11:50:55
URL: http://sannaf.blogspot.som

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback