Själva hemma

Idag har Johan åkt till Holland för att jobba och jag och barnen får klara oss utan honom ända tills på tisdag. Det känns både tråkigt och jobbigt och som att det ändå kommer att funka ok... Min pappa är på väg hit så vi får som tur är lite hjälp och sällskap av honom. Linus fick plötsligt feber natten till igår, men tack och lov är han feberfri igen redan idag. Han är inte så värst förkyld heller, mest lite hostig, så jag vet inte vad det där var. Men barn får väl ofta febertoppar utan någon större anledning. Det ska bli kul att Linus får träffa sin morfar under flera dagar nu, för det har mest handlat om kortare besök tidigare. Och nästa vecka har Johan tagit ledigt på onsdag, så vi får en dag tillsammans allihopa när han kommit hem. Jag missar cybercropen på Scrappiz i helgen, men det känns rätt ok. De har ju kommit ganska tätt nu den senaste tiden, så förhoppningsvis dröjer det inte länge till nästa gång. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback