Ett par layouter...

Jag har gjort en rätt hysterisk layout som inte är riktigt lika hysterisk i verkligheten, men efter en massa försök att få till rätt färger i photoshop ger jag upp. Den är inte riktigt så här skrikig på riktigt, med andra ord... :) Det är min scrapjack av Heidi Swapp...

image333
Papper från Scenic route och Basci grey. Klistermärkesremsa (orangerandig) från KI Memories, stämpel med prickar i ring 7gypsies, rub on-blomma American Crafts, crystal brads MM, chipboardblomma från Maya Road och akrylfärg från MM. Jag har skrivit "gullig" för hand och målat lite med torrchalk efteråt.

Jag har också gjort en liten layout till mitt husalbum, om de första blommorna som dök upp i vår trädgård. Marskitet från Cocoa Daisy passade ju synnerligen bra... :-) Det vita är bara bakgrund, så den översta kanten på LOn är "scalloped". Jag har sytt fast lite gröna pärlor på det röda bandet och fick användning för ett par röda A:n från några riktigt gamla bokstavsstickers. A tar ju alltid slut... "Slingorna" vid sidorna av det vänstra fotot är rub ons från American Crafts.
image334

Imorgon bitti ska jag sätta mig på tåget söderut! Jag har nästan börjat packa, men ska väl sätta fart på allvar nu snart. Uj, vad det ska bli roligt! Fast jag insåg igår när jag tänkte på själva avresan att jag nog får kämpa om jag inte ska gråta när jag ska säga hej då till familjen. Det är ju sanslöst, jag ska bara vara borta i 2,5 dygn! Det är nog på tiden att jag kommer iväg lite, eller vad säger ni... ;-)

Kommentarer
Postat av: Fia

Vilka underbart fina sidor! Jag har länkat till dig, hoppas att det är okej!
Ha en trevlig helg!

Postat av: Monica

Härligt underbara sidor, Anna! Fågelpapperet är illbedåriskt. Härligt!

2007-04-26 @ 20:29:30
URL: http://monnah.blogsome.com
Postat av: madde

läckra lo! fina foton och härliga färger.

2007-04-27 @ 08:00:47
URL: http://maddesigno.blogg.se
Postat av: emelie

jag bara älskar den första layouten! ha så kul på eventet.

2007-04-27 @ 13:03:42
URL: http://emeliesscrap.blogg.se
Postat av: Aase/ängel60

Hej, gillar båda två, de är färgglada och passar våren. Visst är de fina..... pappren från scenic route. Gillar dem massor.

2007-04-30 @ 16:30:11
URL: http://angel60.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback