Glad påsk!

Jag vill bara önska glad påsk! Här ska vi fira Linus igen idag. Många kalas blir det... :-)

Igår trodde jag att jag äntligen skulle få hämta mitt efterlängtade paket från Cocoa Daisy, för jag fick nämligen en avi om ett utrikespaket i brevlådan. Avin var eftersänd med en sån där gul lapp men det stod fortfarande stämplat "hämtas på..." och så mitt gamla utlämningsställe. Jag åkte alltså glatt till ICA där jag fick veta att den gula lappen inte bara betydde att avin dirigerats om, utan den visade (tydligen) också att paketet skulle hämtas på mitt nya utlämningsställe, OKQ8. Redan där blev jag lite gnällig, men det skulle jag allt sparat på om jag vetat vad som skulle komma sen. Jag fick nämligen (som tur var) "postkassörskan" att göra en sökning på paketet och gissa var hon kom fram till att paketet befann sig...?


I Örebro!


Datumet som stod stämplat på avin var 2 april, så i måndags var paketet alltså i Strängnäs. Sen har det hamnat i Örebro igen (det verkar som om en del utrikespaket kommer in via Örebro?) och det väntas inte till OKQ8 förrän på tisdag. Stor suck.

Nu ska vi göra tårta! :-)

Ät mycket ägg och ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Glad Påsk!
Så himla trist med paketet...
kram

Postat av: Lina

Glad påsk på dig med!
Ser framemot layouterna du kommer göra med paketet, den som väntar på något gott ;)

2007-04-06 @ 10:57:17
URL: http://ltannerfalk.blogg.se
Postat av: Lindzi

Glad Påsk till er! Posten ... *morr*

2007-04-06 @ 10:57:40
Postat av: Pernilla / pia74

Glad påsk! Trist att behöva vänta på paketet hela påsken...

2007-04-06 @ 17:39:56
Postat av: Lena S

Hihi ska jag hämta det dig och skicka det med brevduvorna kanske ;o) Ibland undrar man vad de håller på med....
Kramis/Lena S

2007-04-06 @ 21:42:23
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Glad påsk till er med!

2007-04-06 @ 21:52:26
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/
Postat av: ethel

Glad påsk! Hoppas kalasandet går bra och att paketet iaf kommer på tisdag - har inte alls svårt att förstå din frustration när du skulle hämta det!!! Vilken besvikelse...

2007-04-06 @ 22:45:20
URL: http://ethelb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback