Scrapliftcupen igen...

Den här omgången blev det en snabb layout till Papirgleders scrapliftcup! Uppgiften var att ha med tyg och något blått på layouten och jag hade ju fortfarande aprilgrejorna från Cocoa Daisy liggande på skrivbordet och där fanns det ju med både en massa blått och just ett blått tyg! :-) Tyget skimrar underbart fint, men det syns såklart inte så bra på bilden:

image328

Jag sydde fast några av de små blå pärlorna på swirlarna, som är utklippta med Fancy pants biggest board som mall. Jag fastnar ofta för en viss teknik och använder den på flera layoter i rad...

Layouten är en lift av en underbar sida av Gudrun Loennecken. Hon är så himla duktig!

Bara för att ni ska få se lite bättre hur fint tyget är på riktigt... :-)
image329

Annars borde jag verkligen skriva ut listan på grejor man bör ha med sig till helgens ScrapEvent-kurser nu och börja fundera över packningen. Men det är som att jag inte riktigt har fattat att det bara är 3 dagar tills jag ska åka! Det är verkligen läskigt... men också härligt. Tänk bara... jag har flera timmars tågresa framför mig och så många timmar i lugn och ro, med möjlighet att t.ex. läsa en bok, var det rätt länge sedan jag såg skymten av! Sen kommer världens snällaste Emma och hämtar mig vid tåget och jag ser så mycket fram emot det! :-) Overkligt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Men å vad jag blev sugen på att scrappa nu. Layouten är helt fantastisk så det är CASEvarning på din lift :D. Det ska bli så kul att träffa dig igen och jag längtar verkligen till helgen nu :D.

Kram!

Postat av: Ulrika

Men åååå den är helt ljuvlig!!!

2007-04-24 @ 13:26:45
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/
Postat av: madde

instämmer, helt ljuvlig lo!

2007-04-24 @ 17:15:50
URL: http://maddesigno.blogg.se
Postat av: ethel

Fantastiskt fin. Färgerna är underbara. För att inte tala om fotot! =)

2007-04-25 @ 08:46:43
URL: http://ethelb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback