Det var en gång...

Jag har scrappat en "saga" till SWE Scrapbook. Jag valde att skriva i sagoform om Linus nu, när han är 4 år. Det finns ju hur mycket som helst att berätta och jag fick i alla fall med en hel del här. :) Ett tag tror jag att jag tappade bort det där med journalingen, pga en önskan att allt skulle bli "komplett". Nu försöker jag komma ihåg att allt jag skriver och får ned på papper är bättre än inget och det det är bättre med en massa pusselbitar än ingenting alls. Om man ska samla "allt" och få med "allt" innan man sätter igång, så blir uppgiften lätt övermäktig.

image468
Papper, knappar och band från Love Elsie och så en liten bit hambly (rub on).

Annars känns det som om det är lite scrapblockvarning här... och det känns frustrerande. Alva sover nu men vaknar när som helst, så jag känner mig nog lite stressad och det gör ju inte saken bättre. Men men, det går väl över... Jag brukar i alla fall inte tappa inspirationen så länge, när det händer. Det är ju väldigt varmt och vackert väder, så jag kanske ska gå ut och plocka plommon istället. Det är sååå härligt att ha så goda saker precis utanför sitt eget hus! De är lite många bara... :) Och högt upp... =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken fantastiks layout Anna!
Sommarkramen Anna

Postat av: Cami

Hej Anna!
Och tusen tack för den värmande orden i min blogg! Blev jätteglad av dem och av att du tittat in:)
Det händer en massa scrappigt här i din blogg;) Sagan är helt fantastisk!Härligt att se att inspirationen flöder hos dig. Håller tummarna för att blocken håller sig borta.
Många, många kramar,
Camilla

2007-08-06 @ 21:25:32
URL: http://camisscrapblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback