wreck this journal

Jag har ju rätt svårt att motstå saker som verkar kul... så jag när jag fick nys om en bok som heter "Wreck this journal" av Keri Smith så var jag bara tvungen att klicka på köpknappen hos Adlibris (den är inte så dyr tack och lov ;-). Det finns en blogg där man kan se resultatet av en del "wrecking" och jag förstår att det nog kan verka väldigt meningslöst för somliga, men så länge det är kul så har det väl en poäng? Och jag är helt övertygad om att det kan vara ett sätt att få nya idéer och inspiration till scrapingen. Hur som helst... ytterligare ett projekt som jag ska hitta lite tid till då och då. :)

Kommentarer
Postat av: Monica

Spännande! Du är förresten utmanad i min blogg. :-)

Postat av: tanja

Verkar hur kul som helst, återkom gärna med en recension!
Kram

2007-08-04 @ 10:28:07
URL: http://sakerattminnas.blogspot.com
Postat av: Mysmasken

Tack för tipset - de hade den i bokhandeln och jag var såklart tvungen att köpa den :D

2007-08-05 @ 04:20:12
URL: http://www.mysmasken.se/vikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback