Julklappsalbum...

Man kan ju aldrig vara 100% säker, men jag tror verkligen inte att mottagarna av de här två albumen läser min blogg. :) Jag har använt ett par minialbum som jag vann i en tävling som Cocoa Daisy och Déjà Views ordnade i somras. Superpraktiskt med matchande papper och dekorationer när man inte har tid att hålla på hur många timmar som helst... Dessutom är de här papprena riktigt snygga. De är så härligt mönstrade så det blir snyggt att göra väldigt enkla layouter. Jag har fokuserat på några av mina favoritfoton från året.

image639

image640

image641

image642

image643

image644

Imorgon ska Alva hälsa på sitt dagis, där hon ska börja skolas in den 8:e januari, för första gången. Eller ja - det är samma dagis som Linus går på så hon har ju varit där massor med gånger, men hon har aldrig varit på den avdelning där hon ska börja. Det ska bli så spännande att se hur det går. Och ganska läskigt... Jag hoppas verkligen att det i alla fall kan gå ganska bra... :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Så superfint! Gillar bilden på dig och barnen skarpt! Hoppas ni får en underbar jul.
Kram

2007-12-20 @ 08:58:11
Postat av: Camilla W

Åh, så fint! Vilka fantastiska svartvita foton! Du är bara så bra :-)

Postat av: Emma

Åh jag fattar inte hur du kan få alla dina LOs så fina. Du är min största scrapidol någonsin!

2007-12-20 @ 20:12:50
Postat av: JENN

Jätte läckra!
Tror nog mottagarna kommer att bli superglad för de där albumen!

2007-12-20 @ 23:15:37
URL: http://jakobsmamma.blogg.se
Postat av: SannaF

Helt fantastiskt urfina album!!!
Du är så väldigt inspirerande!!!!
KRAM

2007-12-21 @ 09:20:38
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Emma

Tjusiga album!! Kommer säkerligen bli en uppskattad julklapp!!

God Jul
EMma

2007-12-21 @ 11:22:25
URL: http://pysslare.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jätteläckert och så fina foton!

2007-12-21 @ 23:02:18
Postat av: EmmLa

Wow så de mönstrade pappren fanns redan i albumet, va smart! Och du har dekorerat det supersnyggt! Tack för all inspiration i år, god jul & gott nytt år! (Eller jag kikar säkert in igen innan dess) =)

2007-12-22 @ 09:57:15
URL: http://emmlisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback