En layout...

Jag blir på något sätt lika förvånad varje gång jag faktiskt kan ladda upp en layout här. :-) Den här är gjord till Scraphusets skisstävling, även om jag i slutändan modifierat ganska mycket utifrån den fina skissen...

Jag har kommit på att jag har en himla massa papper som jag fortfarande tycker väldigt mycket om, trots att de börjar bli "gamla". Det känns skönt, för jag dras ju verkligen med och vill ha allt nytt... men det är på något sätt inte lika illa när jag fortfarande blir glad av de gamla grejorna också. :-) Det hade varit värre om allt här hemma känts trist och jag bara varit intresserad av det nya...

Här är det då gamla Lollipop Shoppe från Basic Grey...

ditt skratt

Bazzill cardstock, mönstrade papper Basic Grey, bokstavsstickers American Crafts, QK Paige, pil 7Gypsies, minitags QK, rub ons Basic Grey, minibrads Making memories, egengjort fotohörn + fotohörn från 3L(?) 

Fotot är ju egentligen bedrövligt med den där blixtskuggan, men det är ju som det är. Hon skrattar i alla fall väldigt mycket på bilden, lilla tokstollan.

Kommentarer
Postat av: Lindzi

Härligt med allt kul du shoppat! Reasonable Ribbon är mitt favvoställe för band också. Ofta får man superfina band för under 3 kr/m där. Din LO är också fin. Lycka till i tävlingen!

Postat av: Monica

Lycka till med tävlingen! Jag älskar också de här papperena. De ligger någonstans längst bak i någon packe papper. Tack för påminnelsen! Härligt att se Alva så underbart glad. Jag kan riktigt höra skrattet!

2007-02-14 @ 00:00:34
URL: http://monnah.blogsome.com
Postat av: ethel

Vilken härlig LO!
Fotot visar väl precis det du skriver (även om det nu inte är tekniskt perfekt) och det är väl det allra viktigaste!

2007-02-14 @ 13:35:16
URL: http://ethelb.blogg.se
Postat av: Ulrika

Men åå vilken härligt glad LO :-D Det pappret med prickarna var ju helt underbart! Tänk att jag missat det, men BG är vanligtvis inga favoriter så dem kollar jag inte så noga.

2007-02-14 @ 19:40:48
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback