Fina papper...

Jag trillade in bland lite fina scrapsaker hos Tinkering Ink... jag vågar inte lägga in några bilder direkt här i bloggen (eller borde man våga det eftersom det trots allt blir reklam för dem och det finns ju 1000 bloggar som verkar sno bilder hej vilt?) men ni kan ju kika in på länken. :-)

Jag har scrappat en layout idag också, mellan hurraropen för Anja och Patrik Järbyn... :-) men den är till en tävling och jag har inte klart för mig om jag får visa den eller inte, så jag håller på den lite... Den handlar i alla fall om min favoritjuice. Lite knasigt, men den var skoj att göra.





Kommentarer
Postat av: annika5064

Visst är de härliga? Då måste jag bara länka dig till en av deras designers, tillika en av mina "idoler"

http://tessaann.blogspot.com/

2007-02-11 @ 20:54:37
Postat av: Ulrika

Ja det är fantastiskt fina de där papprena! Ser fram emot att se din LO sedan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback