I brist på färdigt pyssel...

...får jag väl visa upp de senaste tillskotten till scrapkaoset... (Fasar inför att behöva packa undan allting inför flytten - hur ska jag stå ut? Kanske kan man fixa i ordning några små projekt, i stil med när man ska på scrapträff, som kan få vara framme in i det sista? Eller också kommer jag inte hinna ändå, eftersom jag måste flyttpacka. Attans också. Glömde det. =))

Jag var hur som helst på Netto igår och shoppade små knappar:
knappar

...och sytråd. Den är säkert av usel kvalisort, men det spelar ju inte så stor roll när man ska ha den till scrapbookingen. Det som var så himla BRA var att det kom med färdig undertråd! Så man slipper hålla på och spola upp sån hela tiden. Mycket, mycket bra...! :-) (Ok, superknäppt att bli så lycklig över det, men så kan det visst vara...)

sytråd

Och så var det en sån där dag idag, då jag var glad att det inte var igår... Igår duschade jag nämligen inte förrän framåt kl 16.30, när Johan kommit hem och större delen av dagen var jag riktigt sunkig och halvklädd (jag kan ju ändå inte gå ut med Alva och gips-Linus...). Och då hade det inte varit så kul om postmänniskan ringt på dörren, som han gjorde idag, då jag lyckligtvis var duschad och klädd och klar!
Han kom dels med en liten födelsedagspresent från mamma (tack!) men också med en hel hög med underbara band från
reasonable ribbon. Gillar det stället skarpt!

band

Nu saknas det bara en massa pysseltid... :-) Och i och för sig skulle postdagen bli komplett först om mitt februarikit från Cocoa Daisy skulle råka dyka upp, plus ett par gamla kit från Jenni Bowlin, som hon rear ut just nu. Jag hittade till Cocoa Daisy när de hade Ali Edwards favoritprodukter i sitt januarikit. Jag hann inte få något då, men står på en väntelista och ska få förbeställa när de fixar ihop fler kit (någon gång snart, hoppas jag). Beställde istället februarikitet ihop med en 3-månaders prenumeration. Jag har inte köpt så mycket kit tidigare, men har kommit på att det nog är väldigt trevligt att få lite färdigmatchade saker ibland. :-)

Förresten - jag blev ungefär hur glad som helst över tredjeplatsen i första omgången av Scrapliftcupen på Papirgleder! Det fanns hur många fina bidrag som helst, så det trodde jag inte. Nästa omgång är igång och man ska sy + ha med något vitt på sin layout. Det passar mig jättebra, så nu ska jag bara hitta tid. Det dräller av inspirerande layouter att välja bland att lifta, så det är inget problem. :-) Jättekul!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Wow vilka fynd, måste bege mig till Netto jag med :-)

Postat av: ninaerica

Hi hi, jag var på Netto idag och köpte knappar och sytråd (undrar dock om spolarna med undertråd passar alla maskiner...)! Och förra veckan köpte jag skärmattor, gipsavgjutningsformar och jättefina pärlor! Ser bara fram emot en ny vecka med nya billiga grejer hela tiden nu! :)

2007-02-13 @ 21:17:47
Postat av: emelie

så där, då har jag också varit på netto. Tack för tipset!

2007-02-13 @ 21:47:49
URL: http://emeliesscrap.blogg.se
Postat av: ÅsaF

Vilka härliga inköp!! Netto kanske ska föräras med ett besök då... :-) Grattis till placeringen i liftcupen!! Kram Åsa

2007-02-14 @ 12:02:13
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: ethel

Så mycket fina grejer!
Har du koll på hur mycket man betalar i frakt för kiten från Jenni Bowlin resp Cocoa?

Surar lite över att vi inte har något Netto här... ;-)

2007-02-14 @ 13:38:24
URL: http://ethelb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback