Queen & Co

Det är en sån kick att scrappa! :-) Jag hittade en utmaning hos Pub Calls där det gällde att använda produkter från Queen & Co. Passade mig bra, för jag har inte riktigt lyckats använda deras gulliga paljetter så mycket förut. Hoppa på ni också, om ni har något från dem som ligger och skräpar... :-)

Min layout blev en BoM-sida där jag skrivit lite om hur allt går upp och ned just nu. Det är mycket som är jättebra samtidigt som det är en urjobbig period...

Nu

Bazzill cardstock, mönstrade papper från My Mind's Eye och Scenic Route, Ghost letters från Heidi Swapp, akrylfäg MM, band DCWW, paljetter och brads Queen & Co, fluid chalk, symaskinssöm.

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Härlig LO!
Gillar dina detaljer!

Postat av: Sanna

Jätteläcker!!! Älskar hur du har sytt fast ghostbokstäverna! Det måste jag också prova!

2007-02-16 @ 07:54:46
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se
Postat av: ÅsaF

Ännu fler läckra sömmar!! Jättefin layout och kul utmaning! Tror inte jag har så mkt dekorationer därifrån kvar dock... men jag ska undersöka det ikväll! :-)

2007-02-16 @ 12:03:19
URL: http://asaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback