Så blå

Jag har gjort den här layouten efter veckans skiss på Pencil Lines.  Jag har lyckats flytta runt lite på Thickers förut innan jag tryckt fast dem på riktigt, men på fotot sög de visst fast som attan, så de fick sitta som de hamnade först och inte som jag ville ha dem. ;-)

Allt material är visst från Cocoa Daisys februaripaket. Jag ser sååå fram emot paketet för mars, för det ser superhärligt ut.

Så blå

Om någon får för sig att Cocoa Daisy verkar vara spännande så får ni föresten gärna ange mitt namn när ni lägger er beställning. ;-) Häromdagen gick de nämligen ut med att man får lite gratis cardstock om man värvar fler prenumeranter. Fast mig behövde de ju egentligen inte muta,  för jag gör så gärna reklam för dem ändå. =)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ååå nu längtar jag ju bara ännu mer efter mitt kit, jättefint! Och vad stor ALva har blivit :-)

Postat av: anam

beautiful layout.

2007-02-28 @ 19:20:53
URL: http://www.anamstubbington.typepad.com
Postat av: ethel

Har du fått nått mail om Cocoa Daisy:s Mars-paket (förutom mail om add-ons)? Såg att det fanns till försäljning nu på siten och jag vill INTE missa det. Har ff inte fått svar av dom hur det funkar, om man bara behöver avvakta eller om man måste göra något aktivt...

2007-03-01 @ 11:15:35
URL: http://ethelb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback