Scrapjacked

Jag hittade till Scrapjacked genom Monica och Karin, som tipsade ungefär samtidigt. Min version av Amber Skolnicks layout hamnade ganska långt ifrån originalet, men jag inspirerades i alla fall massor - till exempel av färgerna och till att leka med akrylfärg. Det är visst den andra layouten på kort tid utan något mönstrat papper alls!

älskad

Jag har stämplat med clearstamps och akrylfärg - rekommenderas verkligen! De gröna prickarna är också akrylfärg och sen har jag hittat mitt nya favoritmaterial: filt! Det kommer ju en massa filtblommor och grejor från American Crafts nu (kanske från fler tillverkare också?)  och jag snubblade över en liten bit i en låda med stuvbitar. Fick för mig att jag skulle testa att stansa med QK:n i filten... och det gick! Här är alltså rubriken, fotohörnen och hjärtat stansat i filt. Lite pilligt... och det är lätt att man drar sönder framför allt bokstäverna när man grejar med dem. Men kul! Jag vet dock inte hur diesen egentligen mår av det.... Det fastnar en del filt i dem, men jag hoppas att det går att få bort.

Kommentarer
Postat av: Lilo

Jättefint Anna! =) Mysiga färger och så söta foton på er två!

Postat av: Ulrika

Underbar! Älskar akrylfärgsprickarna, filten och det stämplade!

2007-02-21 @ 13:02:53
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/
Postat av: Courtney DeLaura

SO CUTE!
love your page.
thank you for joining the scrapjacked fun

Court

2007-02-21 @ 13:07:50
Postat av: Monica

Så snyggt! Älskar de här färgerna och den vackra texten. Kul att du också hakade på! Jag blir så glad av att göra något "bara" för mig också och en sådan här utmaning får i alla fall mig ur scraprutten ibland.

2007-02-21 @ 18:57:05
URL: http://monnah.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback