Spillbitar...

Jippie - ett inlägg om scrapbooking och inte bara sömngnäll...! ;-) Jag har sorterat lite spillbitar och resultatet blev den här enkla layouten. :-) Jag hade en gång ett system för spillbitar, men nu är det kaos som gäller. Sorteringen jag gjorde nu var inte av det seriösare slaget heller, men det var ju kul att få scrappa på ett annorlunda sätt än annars. Det känns som en väldigt bra idé att ha lite ordning på sina spillbitar och t.ex. sortera dem efter färg, så att man enkelt kan göra saker som den här. Jag tror jag har försökt sortera dem för noga förut, med för många kategorier. Det är nog bättre att klumpa ihop mer och att inte vara rädd för att blanda ihop många olika tillverkare.

så liten

Papprena kommer från My Mind's eye, WeR Memory keepers, Autumn Leaves, Chatterbox, KI Memories och Scrapworks. Jag är inte säker på att jag haft så många olika tillverkare på en och samma LO någon gång tidigare.

Kommentarer
Postat av: ethel

Vilken underbar LO! Fotona är superfina också, gillar dom mycket!

Läste dina inlägg nedanför om sömnproblemen. Har inga lösningar tyvärr... Kan känna igen paniken när barnet vaknar igen direkt man lägger ned dom själva - Agnes har varit så till och från. Är också tveksam till 5-minuters-metoden. Antar att ni redan provat med det, men kanske kan ni stå ut med hennes ledsenhet om Johan är hos henne? Så att hon förstår att hon kan somna tryggt utan dig?

Oavsett hur det går så försök tänka att det inte är för alltid (även om jag förstår att det låter "kläm-käckt" när man är mitt uppe i det), men det brukar ge mig kraft när livet känns övermäktigt.

Stor kram
/Ethel
Stor kram och h

Postat av: emelie

jättefin! vilken lite alva. hur söt som helt.

2007-02-06 @ 11:57:23
URL: http://emeliesscrap.blogg.se
Postat av: ÅsaF

Åh Anna vilken underbar layout!! Måste nog leta fram spill och göra en block-layout snart... tack för inspirationen!! :-) Kram Åsa

2007-02-06 @ 19:40:51
URL: http://asaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback