Alltså, det krävs en vilja av stål...

...för att inte vilja ha allt nytt som dyker upp i samband med de stora mässorna där borta i USA. Jag gör som Ulrika och länkar till Lifetime moments. Där kan man bland annar kika på nyheter från Scenic Route. Oj oj oj...

Jag har scrappat idag också. Det är så kul och jag är så inspirerad just nu! Den här är superenkel med foton från lekplatsen igår och lite text om att L var sällskapssjuk och verkligen tyckte att det var dags att börja på dagis igen idag, efter julledigheten. En liten vardagsdokumentation... 

idag

Papper och bokstavsstickers från American crafts. Det är egentligen vitt nedtill också men jag orkade inte scanna i 4 delar och om jag hade scrappat noggrannare hade alla marginaler och mellanrum varit lika breda... ;-) 



 

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Wow så snygg Anna!!!
Pil-pappret från Scenic blev jag kär i! Ni är farliga med era länkar du & Ulrika... ;-)

Postat av: Ulrika

Jättefin! Imponerad att du lyckats så himla bra med detta röriga AC-papper! Jag gillar det massor men har inte lyckats scrappa med det ännu, och jag som ändå är rätt rörig ;-) Du är verkligen bäst på att scrappa sådana här vardagshändelser, såå himla kul att spara och komma ihåg!

2007-01-09 @ 19:51:04
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/
Postat av: emelie

så fin layout, helt i min smak! kul att scrappa om vardagen.

2007-01-09 @ 21:26:20
URL: http://emeliesscrap.blogg.se
Postat av: Monica Bernpaintner

Sååå snyggt!!! (Både din LO och länkgodiset.) Och det där med att vilja ha. Jag vill nog ha men inser att det finns ingen rimlig chans att använda varken allt eller hälften eller en tiondel av allt som kastas ut på scrapmarknaden nu. Men snygga saker råder det INTE brist på!

2007-01-10 @ 21:34:04
URL: http://monnah.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback