Ett litet jubel...

Jag jublar lite idag också! Trillade just in på Scrapaddicteds blogg och såg att jag lyckades vinna deras tävling där man skulle använda minst 5 mönstrade papper på en LO. Tjoho och jippiehey! Priset är superfina papper från Foofala, så det ser jag fram emot. :-)

Det satt verkligen inte fel med en så rolig upptäckt, för mitt huvud gör ont och det var riktigt jobbigt och stressigt nu på förmiddagen. Visningen av lägenheten gick i alla fall bra, så nu ska vi bara försöka överleva den "riktiga" visningen på söndag då vi ska utrymma med katter och barn (bara att flytta iväg alla oss känns ju som ett jätteprojekt - det var flera år sedan vi hade katterna i transportburar senast...) och helst ha skrubbat rent i en hel del vrår som jag inte hann med idag. Är äckligt trött på att städa... tur att vi bestämt oss för att inte göra flyttstädningen själva i alla fall.

Det är en dryg timme kvar tills det är dags att hämta Linus för att sen börja stöka till här hemma igen. ;-) Inte hinner jag göra någon Ali E-inspirerad layout så fort heller. Alva är dessutom vaken. Jag ska kanske kika lite bland mina foton och försöka göra upp en plan i alla fall... :-) Eller kan man tänka på annat än scrapbooking tror ni? Jag har ju redan städat och dessutom ägnat en stund åt att räkna på föräldrardagar tidigare idag... Vi har mest kört på känsla hittills och jag har snålat och tagit ut rätt så få dagar. Det var bra att räkna efter och se att det faktiskt verkar funka så som vi tänkt - att Johan är hemma med Alva hela hösten och att hon kan kan få börja på dagis först om ett år.

Oooups, nu är det visst dags att vara föräldraledig på riktigt... blöjbytardags alltså... ;-)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Stort GRATTIS! Vilket flyt du har vännen, härligt!

Skönt att visningen är över! Förhoppningsvis bara en kvar nu alltså :-)

Postat av: Karin B

Grattis! Du är verkligen inne i ett scrapflyt! Hoppas du skickar in till scrapbookin-mm tävling också :-D

2007-01-16 @ 14:28:33
URL: http://blogg.brandin.info
Postat av: Sanna

Grattis Anna!!! Din LO är superfin!
kram

2007-01-16 @ 19:14:20
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se
Postat av: ÅsaF

Åh så roligt Anna!! GRATTIS!! Kram Åsa

2007-01-16 @ 20:17:33
URL: http://asaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback