Ett par DT-layouter...

...som jag gjorde för rätt länge sedan nu. Den ena är jag supernöjd med - den handlar om att jag äter alldeles för mycket salt och att Linus tyvärr tagit efter och vill ha "Uppsalt" på precis allt och gärna också "mycket uppsalt"... Jag borde verkligen skärpa mig och skippa extra salt för hans skull (och för min egen hälsas skull så klart...).

Den är väldans enkel, men jag gillar fotot och är glad att jag fått ordet - som är ett av de få ord som Linus ännu har eget uttal på - och berättelsen scrappad. =)

uppsalt

Cardstock bazzill, mönstrat papper, paper frills och knappar från Doodlebug. QK Paige till rubriken.

Materialet finns hos
Minneskatten.

Den andra layouten är jag lite missnöjd med. Jag tror att det kanske är den där 2:an som känns helt fel och att det hade känts ganska ok utan den, men den går inte att få bort utan att förstöra pappret. Annars gillar jag de färgstarka pappren, knapparna och de stoora öljetterna.

till er

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Uppsalt layouten var verkligen supersnygg, gillar den andra med. Stackars Linus som ska vara gipsad.
Lycka till i tävlingen (som aldrig verkar vilja bli klar :-) )

Postat av: jenny_li

Jag tycker 2:an är skitsnygg! Möjligen skulle jag satt den över R:et istf under, men det är ju en petitess...!

Grymma LOs båda två!

2007-01-27 @ 20:56:11
URL: http://himmelochord.livejournal.com
Postat av: ÅsaF

Uppsalt är grymt snygg!! Gillar den andra också, Linus är så fin på bilden!

2007-01-28 @ 16:59:31
URL: http://asaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback