Varför har jag inte bytt objektiv...

...på så länge? Oj vad glad jag blev av att fotografera lite med mycket zoom... :-) Det gör sån skillnad även om man egentligen borde kunna åstadkomma samma sak genom att kliva närmare och genom att beskära sina foton lite mer... antar jag...? Ungefär samma sak i alla fall... Hm, tänk att jag har den här fotograferingskategorin när jag inte alls vet vad jag pratar om. *skratt*

Hur som helst så blev Linus kanske inte helt skarp där han gungade:
Linus

Men Alva blev väldans söt, som vanligt... ;-)
Alva

Hihi... jag har scrappat lite till idag, fast vad det blev får ni se en annan gång. :-) Oj vad det är kul när man är så här inspirerad!!! Tusen tack för era kommentarer efter förra inlägget. Det blev inte fler multipelfotolayouter idag, men det ska bli fler framöver.

Alva har lärt sig sitta! Eller, hon ramlar fortfarande en del... men hon har blivit väldans mycket stadigare helt plötsligt! Vi hade jätteroligt idag när hon och Linus satt mittemot varandra på sängen. Bara att sitta och titta på storebror var alldeles väldans kul...

Alva sitter

Och sen kan man vara så här söt när man vält omkull...
Alva nära mindre

Det är nog dags att tömma minneskortet snart igen är jag rädd... =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Helt fantastiskt fina fotografier Anna!
Så söta barn du har att man bara smälter

Postat av: Ejris

uj vad länge sen det var ajg tittade in hos dig*rodnar*
hua så barnen växer:) vilka sötnosar
kram

2007-01-08 @ 22:33:04
URL: http://ejris.blogspot.com/
Postat av: ÅsaF

Vilka mysfoton!! Kul att du är igång med scrappandet igen - blir allt nyfiken! :-)

2007-01-09 @ 16:35:14
URL: http://asaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback