Vill ha, vill ha...

Ibland snubblar man över saker som man bara  v i l l   h a  väldigt mycket... (Ok, ganska ofta, men en del saker känns starkare än andra... =) Igår var det ett scrapbooking kit med innehåll utvalt av Ali Edwards som drabbade mig väldigt hårt. Tyvärr verkar det ha sålt slut mitt framför näsan på mig, men jag har skickat ett mail för att få hamna på någon sorts väntelista. *hoppas hoppas* Det funkar nämligen alldeles utmärkt på mig att locka med Ali E eftersom hon är en av mina STORA scrapbookingidoler. Det som väckte stora habegäret till liv finns att skåda här. Dessutom kan man se saker som Ali gjort utav grejorna i hennes blogg.

Alltså, kolla in det minialbum hon gjort där sidorna består av transparenta ramar från My Mind's Eye! Jag tror jag svimmar vad den människan är kreativ och fantastiskt duktig!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Håller med! Jag bara deglar över det där paketet, men har lyckats sansa mig (tror jag) och sätter inte upp mig på väntelistan. Men jag håller en tumme för att de får tag på mer grejer så att du kan få köpa! Lycka till idag!

Postat av: Lina

ja, visst såg kitet helt underbart härligt ut!

2007-01-04 @ 23:55:34
URL: http://www.ltannerfalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback