Layouter för Minneskatten

Här är några layouter jag gjorde för Minneskatten för ett tag sedan. Jag har slutat i designteamet (tusen tack för den här tiden Mikia!) men har några layouter kvar som inte visats ännu. Designjobbet har varit jättekul, men det kändes rätt att ta lite paus från det nu.

Den här är lite knasig och handlar om hur L vill ha sina pannkakor. Jag är inte bara nöjd med leken med pennan, men jag försöker att inte vara så pjoskig... :) Det känns kul att ha scrappat det här, för jag har tänkt på det ett tag. Det finns så många vardagssaker som är så roliga att minnas.
image424

Nästa layout är mest ett gulligt foto och lite lek med de mönstrade papprena och symaskinen.
image425

Den här blev inte riiiktigt så lyckad som jag tänkt mig, men jag gillar färgerna och fotot. :) Sömmarna skulle inte vara perfekta, men blev kanske lite  f ö r  "busiga"...
image426

Och så den här, om att sluta amma. Det var både nödvändigt (eftersom Alva var så hysteriskt mammig och vägrade sova utan mig) och skönt men så klart rätt sorgligt också...
image427

Tack för titten! :)

Kommentarer
Postat av: Lindzi

Jättefina LOs! Jag är impad över att du klippt så mycket noga. Tack för inspirationen!

Postat av: Anna

Jättefina layouter!
Aminingslayouten är ju bara sååå mysig att titta på.
Sommarkramen Anna

2007-07-06 @ 22:55:44
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: eldh

Vilka fina LOer! Gillar pannkaksLOen mest! Tack för titten! // Elin

2007-07-07 @ 22:03:08
URL: http://eldh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback