Layouter för Minneskatten

Här är ytterligare ett par av de sista layouterna jag gjorde för Minneskatten. Båda är rätt enkla och på den första har jag ett gammalt foto på mig och Linus. Fotot fick mig att inse hur lite jag faktiskt kommer ihåg av hur allt var då, när Linus var 1 år. Man glömmer så ruskigt fort och det är lite läskigt.

image444
Blommorna är från Prima.

På den andra layouten har jag använt härliga papper från Tinkering Ink. Jag gillar fotona på Alva... :)
image445
Bokstäverna i rubriken är också från Tinkering Ink, journaling rutan är en rub on från Hambly och kedjan kommer från Karen Foster. Öljetterna är från WeR Memory Keepers. Allt finns hos Minneskatten.

Man kan ju förresten se på de här layouterna att barnen inte är helt olika varandra... =)

Om du vill läsa om att scrappa om skor och fötter så kika in på Scrappiz idag! :)

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Snyggt!! gillar fotoserien på alva och placeringen av fotona!

Postat av: Simone

WOw, i love the lo. the colours are so powerfull.
I think i'm going to use your sketch for a lo of mine.
Thank you for the idea.
Have a nice weekend

2007-07-21 @ 12:15:40
URL: http://scrapanimal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback