Rockin' Girl Blogger

Det här har börjat ploppa upp ordentligt här i Sverige nu de senaste dagarna och jag har blivit "taggad" av Lilo och av Simone. Tusen tack till er två för era snälla ord!

image448

Jag har inte riktigt koll på vad det här handlar om, men jag googlade lite och det verkar som att det startade hos Roberta och att det har blivit något som det inte riktigt var från början. :) Strunt samma, jag skickar ändå vidare till dessa underbara tjejer som inspirerar mig så mycket:

Monica
ÅsaF
Ulrikaulrika
EmmaB
Ethel

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Taaack rara Anna!! :-)

Postat av: Lilo

Varsågod! =)Jag förstod inte riktigt vad det gick ut på själv. ;) Men tänkte att det är alltid kul att få glädja någon och tjoa om att till exempel du är väldigt inspirerande med dina fina layouter! =)

2007-07-22 @ 12:43:45
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: Emma

Tack snälla, söta. Vad glad jag blev :D.
Kram

2007-07-22 @ 23:46:51
URL: http://emmascrappare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback