Alva är en glad tjej

Ja, faktum är att Alva är en väldans glad tjej så länge det inte är kväll...

image270

Enkelt, enkelt med bazzill, KI Memories color theory, foam thickers från AC, fluid chalk och Zig Millenium.

Jag har varit dålig på att använda mina color theory-papper, trots att jag älskar dem. Har fått en spark i baken av andra som lyckats använda dem nyligen - ÅsaF och Ethel bland andra. Tack för det. :-)

Idag har jag och Alva hämtat Linus på dagis för första gången på över 5 veckor! Det var sååå skönt att komma ut på den där promenaden (i skönt väder, till och med) och Alva har som sista 9-månadersbebis i världen (?) fått åka sittvagn för första gången och därmed sett sig omkring mer än någonsin tidigare. Linus satte vi upp jättetidigt - innan han egentligen kunde sitta - för annars vägrade han att åka vagn. Alva har sovit så gott i sin ligginsats att jag inte VÅGAT byta ut den. Jag är lite nervös nu också, tänk om vi har "förstört" vagnen som sovplats. Då är vi stekta, vill jag lova. Men förhoppningsvis kan det funka ändå. Jag hade hur som helst inte hjärta att gömma världen för henne längre och det var så mysigt att se henne sitta där och titta sig omkring... =)

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Wow så snyggt!!! Kul att inspirera! :-) Visst är det konstigt att man älskar vissa papper så mkt och därför inte lyckas använda dem?! Vill båda spara kakan och äta den. :-)

Postat av: Lilo

Du har verkligen kommit i ett riktigt skaparflyt Anna! Och dina layotuer har en egen snygg stil. Alva är otroligt söt!=)

2007-03-05 @ 17:18:58
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback