Här bor vi

Japp, så här ser vårt hus ut... :-) Bilden säger kanske inte så mycket, men den skvallrar i alla fall om att vi har lite målning att ägna oss åt under framtida somrar... ;-)

image294

Alva sitter i stolen och vinkar och ser väldans glad ut. :-)
image295

Och Linus plockade määängder av tussilago idag. :-)
image296

Det var verkligen härligt ute idag! Vi promenerade till kyrkogården och bytte ut den bruna ljungen mot vårvackra påskliljor och på vägen dit hittade Linus en lekkompis att plocka tussilago tillsammans med. Sen träffade vi en av grannarna som vi inte hälsat på förut och Linus blev bjuden på glass...

Frågan är bara vad jag ska göra med det här scrapsuuuuget...? Gömma bland tårtor, ballonger och barnkalas antagligen. :-) Jag måste komma ihåg att ladda kamerabatteriet, för det är snart tomt. Tänk om jag skulle stå utan kamera när det är kalasdags!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, ser helt underbart ut Anna! Så härligt med hus! O barnen är så fina så!
kram

Postat av: Anonym

Vad kul att ni äntligen har flyttat in i huset, och att ni har det bra där. Fast jag har saknat dina Lo:s under den tid ni inte haft internet, din blogg är höjdpunkten av alla bloggar jag kollar runt på. Den är alltid något att se framemot.

2007-03-30 @ 23:17:22
Postat av: Sanna

Huset ser jättefint ut! Jag blir alltid så ivrig och glad när någon berättar om sitt nya hus, minns så väl känslan av att få sitt alldeles egna! Det är mycket jobb, men alldeles alldeles underbart!

2007-03-31 @ 08:20:30
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se
Postat av: Monica

Jättefint hus! Härligt att ni äntligen fått det. åhh så mycket fina tussiglago och så härliga bilder på både Linus och alva.

2007-03-31 @ 12:30:02
Postat av: emelie

så fint huset ser ut. ser väldigt barnvänligt ut. hoppas ni kommer att trivas.

2007-03-31 @ 16:00:44
URL: http://emeliesscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback