Lite allt möjligt...

Igår var en skitdag på alla möjliga sätt, men idag är det tack och lov bättre. Dels har jag fått en massa saker gjorda idag och sen har Linus varit på dagis och där fått sån fart att han nu går bättre än på hela tiden sedan gipset togs bort. Igår gick han inte alls, så det är en stor lättnad med dagens framsteg. Han har börjat gå på hela foten och inte bara på tå och han gick själv från bilen och in när Johan skjutsade hem honom och Linus (och jag och Johan också) var såååå stolt och glad. :-)

Vi har också gjort en rätt stor IKEA-beställning idag. Linus ska få en ny säng bland annat. Jag har också beställt 2 stycken 1,5-meters bänkskivor som jag ska ha i scraprummet. Sååå skönt med utrymme. :-) Hyllor och liknande får jag skaffa sen. Det blir nog lättare att planera när jag har rummet där på riktigt och inte bara ritningen... Vi har också beställt varsin garderob till barnen (deras stackars kläder har ingen bra plats alls nu) och en hylla för leksaksförvaring till Linus rum och lite annat. Härligt, härligt. :-)

Jag har också gjort något jag funderat på rätt länge - fixat någon att gå och prata med. Kontakten med kuratorn vi hade tidigare bröts tvärt när Alva föddes och jag har känt att jag behöver lite hjälp med tillvaron... Nu var det såklart lite väntetid, men gissningsvis inte mer än ca 2 månader. Det blir nog bra och det känns i alla fall skönt att ha tagit steget.

Jag har scrappat idag också - en layout till omgång tre av Papirgleders scrapliftcup. Det verkar inte gå att ladda upp några bilder här, så ni får vänta med att se den...

Hoppas ni får en bra helg, alla bloggläsare! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback