Lite tokigheter från Linus

En layout som ska fyllas på lite... Vi har i princip gjort det till rutin att kalla varandra knasiga saker här hemma. Framför allt vid läggdags och när vi säger hej då tycker Linus att det är hysteriskt roligt att säga "god natt lilla grävling" - eller vad det nu må vara han råkar komma på - istället för "god natt mamma". Svarar man och kallar honom något annat än Linus blir allting ÄNNU roligare... =)

Jag tänkte alltså fylla på med saker som Linus säger, för det stod förstås helt still i huvudet just när jag skulle skriva och även om jag antagligen skulle pricka rätt om jag tog vad jag ser omkring mig (bord måste jag skriva dit!) så känns det bättre att ta ord jag vet att han faktiskt sagt än att bara hitta på...

image272
Papper bazzill och American Crafts, stämplar Autumn leaves, filtstickers AC, rub ons MM.


Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Finfint!! :-) Gillar upplägget, liftvarning på det!

Postat av: Mysmasken

Haha, så himla gulligt :)
Godnatt lilla grävling *giggle*

2007-03-06 @ 15:12:15
URL: http://www.mysmasken.se
Postat av: Ulrika

Gillar dina färgkombinationer just nu. Du ger mig en massa idéer på kombinationer som jag inte tänkt på tidigare. I alla fall inte just nu. Tycker jag snöar in på samma färger hela tiden!

2007-03-07 @ 22:33:47
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback