Scrappade lite igår...

...men nu blir det mest kalasplanering de närmsta dagarna. :-)

Den här layouten visar hur det såg ut när vi lyft iväg soffan för att flytta den till huset... =) Vi var kanske inte helt klara med packningen inför själva flyttandet, eller vad säger ni? Men faktum är att det bara var en vecka sedan jag dammsög och städade under soffan, även om det ser ut som om sakerna samlats där under flera månders tid...

image293
Papper från fancy pants och KI Memories, pilen från Scenic route. Bokstavsstickers Chatterbox, rub ons MM och Gin-X. Grafiska rub ons från 7gypsies, likaså de röda pilarna, den runda journalingcirkeln och tejpen.

Fy vad det var roligt att scrappa och vad jag blev sugen på mer! :-)

Kommentarer
Postat av: emelie

som hos oss ungeför. jag tor att dem under soffan installerar några magneter som drar till sig leksaker, nappar mm för sakenrna brukar ju hamna där. snygg layout!

Postat av: Sanna

Åhh vilken härlig layout! Jag älskar att se såna här vardagsgrejer scrappade!! kram

2007-03-30 @ 12:55:16
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se
Postat av: Ellinor

Vilken snygg layout, de grafiska rub-onsen vart jag sugen på ;)

Förresten ser det ut så där under min soffa också, men det orsakas inte utav barn utan av två katter. Pennor, leksaksråttor mm samlas ofta under soffan :)

2007-03-30 @ 16:44:49
URL: http://ellisonscrap.blogspot.com/
Postat av: MiaMaria

Jättesnygg LO! Så där ser det ut under vår soffa varje vecka också ;) Blir så sugen att lifta denna, kanske CASE :D

2007-04-09 @ 14:35:51
URL: http://sarnhammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback