Tillbaka i den här världen... :)

Igår kunde vi äntligen koppla upp oss igen, så nu finns det internet även i vårt hus! Telia ska dock få ett långt och argt mail, för jag kan räkna upp en hel hög med förslag på förbättringar i deras kundservice och hantering av beställningar. Vi åkte till sist och hämtade ett modem i Teliabutiken i Eskilstuna igår, för hade vi inte gjort det hade vi inte fått något förrän nästa vecka pga att de ligger efter med utskicken. Hemskt irriterande...

Hur som helst - här är det bra med oss! Lite förkylningar, fortfarande väldigt mycket flyttkaos, lite okontrollerad kalasplanering eftersom Linus fyller år snart och en Alva som såklart är som vanligt när det gäller sömnen... men strunt i det! Vi har det bra. Det är häääärligt med vår och igår var det premiär för mellanmål i trädgården. Myyysigt! :)

Jag ska inte sitta lika mycket vid datorn som tidigare. Jag har inte lyckats motivera mig till att göra något åt datorberoendet förut, men nu har jag ju överlevt rätt bra nästan helt utan den i en och en halv vecka, så det är nog en bra idé att ta tillfället i akt och försöka undvika att snöa fast här igen nu. Dessutom så stod datorn mitt i lägenheten förut och var alltid på. Nu är den undanstoppad i ett eget rum (tillsammans med alla mina röriga scrapgrejor) och jag kan ju inte sitta här och uggla hela dagarna... så förhoppningsvis får ni se lite lagom mycket av mig här framöver... :-)

Den här layouten har jag lyckats knåpa ihop, trots att jag inte hittar alls bland mina scrapprylar i röran... Jag gjorde den till Scrapliftcupen på Papirgleder och hann precis få igång internet och lägga ut den innan fristen gick ut för fjärde omgången igår kväll... :) Jag har liftat en ljuvlig layout av Kjersti Bakke.

image292

Jag är verkligen scrapsugen, men vi får väl se hur mycket tid det blir framöver... Det är på måndag som Linus blir fyra år (vad tiden går!) och på söndag har vi barnkalas. Sen är det visst påsk såg vi när vi letade fram vår väggkalender och det finns som sagt en del att göra här. :) Idag kommer Ikea med en liten leverans - Alva och Linus ska få varsin garderob - och sen måste jag försöka shoppa lite hyllor till väggarna här i scraprummet också. Och vi behöver en stege, fler taklampor, en dörrmatta, en sekatör, mer gardiner och kanske lite färg på en del väggar... och ... ja... fullt upp! :)



Kommentarer
Postat av: Maria M

Jättefin LO! Härliga färger! =)

2007-03-29 @ 08:42:42
Postat av: emelie

vilken härlig layout! och lycka till i huset. kram

Postat av: Sanna

Jätte fiiiiint!

2007-03-29 @ 11:24:11
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: ethel

Vad roligt att du är tillbaka! Cyberspace är liksom inte lika kul när du är "borta" =)

LO:n är helt fantastisk - världsklass!!!

2007-03-29 @ 13:12:09
URL: http://ethelb.blogg.se
Postat av: Karin B

Verkligen helt underbar!

2007-03-29 @ 14:10:37
URL: http://blogg.brandin.info
Postat av: Sofia (skberg74)

Härligt att du är tillbaka i cyberrymden och en jättefin LO fick vi se också.

2007-03-29 @ 21:42:29
URL: http://skberg74.blogspot.com/
Postat av: Sanna

Roligt att se dig!! Din layout är riktigt snygg, blev stormförtjust i fotot!!!kram

2007-03-30 @ 07:07:24
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback