Ett litet hej och en liten fjäril....

Jag får ju alldeles abstinens av att inte ha något att blogga om... men det här lilla kortet kan jag ju visa. Vi fick i uppdrag av SWE Scrapbook att använda QK och jag var kanske inspirerad av Karen Foster-kursen på scrapeventet när jag gjorde den här lilla fjärilen? Fotohörn till vingar och skyltens stolpe till kropp... :-)

image362
Papper basic grey och 7gypsies och något mer (från Cocoa Daisys aprilkit). "hej" är QK stiletto.

Annars är allt ok med oss. Full rulle... :-)

Kommentarer
Postat av: myamia

Ett underbart snyggt kort! Kram

Postat av: Sasha

Jättefint kort! Uppfinningsrikt med fjärilen!

2007-05-15 @ 12:52:31
URL: http://www.familjenlundell.se/sandra
Postat av: ÅsaF

Hihi...tänkte faktiskt på Karen Foster-kursen när jag såg ditt kort på Swe Scrapbook häromdan! Kul att se inspirationen så! :-) Jättefint kort!

2007-05-15 @ 19:56:49
URL: http://asaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback