Ett livstecken...

Oj oj oj, så här tråkigt tror jag inte att det har varit här i bloggen på länge. Vi har haft en bra helg, med lite mer firande av Alva och mycket lek i farmors trädgård. Det är dock rätt jobbigt att åka bort också - mycket packning att hålla ordning på, jobbiga bilresor, konstiga sovtider och brutna rutiner... men vi har väl snart återhämtat oss hoppas jag. ;-)

Den här layouten gjorde jag till
SWE Scrapbook och det är en liftning av en underbar layout av Peterlina. Min är långt ifrån lika vacker, men jag gillar den ändå. Den röda maskinsömmen syns rätt dåligt i scanningen. Tänk att det gått över ett år nu, sedan Alva var sådär liten och alldeles alldeles nyfödd!

image373

Jag hoppas på att det ska hända lite mer här i bloggen nu framöver... :-)

Kram på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: emelie

åh jag tycker den är så fin. har du stänkt färg också eller är det vita prickar på pappret?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback