Ledsen Alva

Usch, idag har varit en riktigt pissig dag. Alva har varit jätteledsen varvat med lugnare stunder under hela dagen, med början så tidigt som 04.30. Ett tag var jag helt säker på att det var magen som var problemet, för hon gjorde med stor möda nr 2 på eftermiddagen och blev sen lugnare, men nu vet jag inte längre. Problemet är att hon bara sovit ca mellan kl 16-17 på hela dagen och det är ju på tok för lite (jag har försökt att få henne att somna ungefär 1000 gånger under dagen, men det resulterade bara i tokskrik), så att hon nu gallskrikit större delen av tiden sedan kl 17 kan ju mycket väl bero på att hon är alldeles för trött. Hjälp, det är ju bara en dryg timme... det känns som i alla fall 3... Vi ska prova att lägga henne nu och se om det kan funka att få henne att sova. Jag är så jäkla trött på att aldrig veta vad det är som är fel... magen, öronen, trötthet... något annat... Vi väljer mellan att åka till akuten (för det är ju aldrig någonsin så här illa vid någon tidpunkt när vårdcentralen är öppen...) eller att försöka få henne att sova... Just nu väljer vi nr 2 och jag hoppas innerligt att det funkar för det här är inte kul. Vi får förstås ringa VC imorgon om det fortsätter. Blä...

Kommentarer
Postat av: Monica

Usch! Stackars Alva som säkert har ont och stackars er som får lyssna och vara oroliga... Hoppas att ni kommer fram till vad det är som är galet. Det har ju blivit så mycket bättre med sovandet nu!

Postat av: emelie

stackare! hoppas hon somnar och sover gott i natt och att det bara var något tillfälligt.

2007-05-07 @ 19:57:52
URL: http://emeliesscrap.blogg.se
Postat av: Ulrika

Nä vad jobbigt för er alla! Håller tummarna för att hon somnat nu och att morgondagen blir bättre. Kram!

2007-05-07 @ 20:26:18
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback