Konserten och barnvaktandet...

Konserten var förstås jättebra! Johan och jag såg LasseW tillsammans första gången vintern -96, innan vi ens var tillsammans, så det är liksom lite speciellt... :) Om jag fick önska skulle jag vilja höra fler låtar från förr... men besviken är jag inte för jag vet ju att det inte blir så. Och det var ändå en rätt schysst blandning av låtar, tycker jag allt. Han avslutade med "den vackraste stunden i livet..." och det var förstås väldigt häftigt. Han påstod att han hade tänkt låta den låten vila under den här turnén men att den plötsligt kom till honom ändå igår kväll... =)

Och barnen.... jösses...!!! Vi åkte hemifrån 18.45 och parkerade ganska precis samtidigt som det kom ett sms, 19.15. Då sov båda barnen. Alva hade somnat utan protester på ca 2 minuter. Det brukar aldrig ta mindre än 20 för oss att få henne att somna. Hon var väl skräckslagen, kanske... men hon verkade inte det allra minsta arg i morse och hon sov lugnt i natt, så det var väl väldigt lyckat med barnvakteriet, helt enkelt!

Det finns hopp om att det inte ska behöva gå 2 år mellan Johans och mina utflykter på egen hand, i fortsättningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback