Mer vinterlek och konsertdags

Idag har jag spenderat MASSOR med pengar. För en gångs skull inte på scrapsaker... utan på riktiga vinterskor och en ny vinterjacka. Passade på att skaffa en varm fleecetröja och en ny mössa också, när jag ändå var igång. Det funkar nämligen inte så bra med skor av "slip-in-modell" när det är snö ute... =) Jag har för mig att jag skrev om det i bloggen förra året också. Det är inte klokt men det är samma skor jag gått i ända till nu och det är nog egentligen dags att slänga dem i soptunnan för jag har haft dem i evigheter. Jag tror jag köpte dem när Linus var nyfödd...

Hur som helst så möjliggjorde de nya kläderna (och ett par gamla täckbyxor som tack och lov passade fortfarande) en massa lek ute i snön idag!

image581

Och nu snart, snart får ni önska oss lycka till. Alva ska bli barnvaktad för första gången och Johan och jag ska åka till Eskilstuna på Lars Winnerbäck-konsert. Det ska bli jättekul, fast just nu är jag mest trött och frusen och har lust att sova... ;-) Linus har inga problem med att bli barnvaktad utan har tvärt om sett fram emot det jättemycket. Alva däremot är ju rätt så mammig... men det kommer säkert gå kalasbra. Eller, jag hoppas ju det i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag ska gå och se Winnerbäck nu på onsdagkväll!
Du får skriva i bloggen om konserten sen! :-)
Ha så trevligt ikväll!

Postat av: Jenny M

Å vad mysigt med så mycket snö!
Här nere i Aingsås får vi nöja oss med lite is på vattenpölarna. :)

2007-11-12 @ 03:11:41
URL: http://jennym.zuper.se
Postat av: Ellinor

Vad mycket snö jämfört med här i Västerås, fast det snöar i och för sig idag så det finna lite hopp. Härligt med ny vinterjacka och skor :)

2007-11-12 @ 10:12:07
URL: http://ellisonscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback