mumsig efterrätt...

Den här layouten har jag gjort till hemlisarna på SWE Scrapbook. Vet inte om jag tycker att fotona blev så bra, men det ÄR i alla fall ruggigt smaskigt... :)

image590

Jag är helt sjukt trött idag. Har en liten förkylning i kroppen och det gör kanske sitt till. Brrr... november är inte den roligaste månaden direkt. I morse när jag cyklade till tåget var det -2 grader och en ordentlig dimma. Det var som att cykla genom is... Men något som är lite roligt(?) är att julen känns lite mer lockande än vanligt. Jag vet inte om det är för att jag ser fram emot att göra lite juligt, ljust och fint här hemma eller vad det handlar om. Jag har i alla fall gått och tittat på alla julsaker i Åhlens lilla hemmabutik som jag passerar på vägen hem från jobbet och vill köpa ljusslingor och adventsstjärnor så det står härliga till. :) Men vi får väl se... Vi brukar inte vara så bra på att julpynta, så det visar sig hur det blir till sist. :)

Kommentarer
Postat av: Monica

Det här ser alldeles för gott ut för att vara nyttigt... Kanske för själen då? :-)

Postat av: Ellinor

Åhh..hur gott såg inte det där ut då ;) Jag har använt stämplar från Gel á tins på min layout. Köpte de nere på mässan i göteborg. Jättefina som ligger i en plåtask. Dessa kallar Wild Thing och har en med massa cirklar också.

2007-11-20 @ 18:48:33
URL: http://ellisonscrap.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Å vad gott det ser ut!

Jag är likadan med julen i år, har redan satt upp en ljusslinga faktiskt och tjuvstartat lite. Känns roligare att julpynta nu i huset tycker jag också även om jag fortfarande bara kommer ha stjärnor och en massa ljus. Inga tomtar och annat pynt. Kram!

2007-11-20 @ 21:08:24
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/
Postat av: Marie

Åh vad smaskigt!! Den här måste jag pröva!! :)

2007-11-20 @ 21:56:35
URL: http://sockergrynet.se/scrapbooking
Postat av: Anna

*slurp* Det här kanske vi ska testa till nyår, är ju inte så avancerat. kan man göra den dagen innan?

Höstkrasmen Anna

2007-11-21 @ 09:57:50
URL: http://annastenman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback