Peterlinas stämplar

Jag har fått göra layouter med några av design by Peterlinas underbara clearstamps!!! Jag är tokförälskad i de här första, som heter blommor 2.

image577

Jag stämplade i olika rosa nyanser och de här stämplarna har jag fler planer för... :) Nyklippt, förresten... det syns kanske inte så bra här men på det lilla fotot har Alva en hårslinga som når ned till ögat. Den klippte jag bort för ett tag sedan och det blev en så himla stor förändring med den lilla, lilla bortklippta tofsen. Det syns ju inte heller här förstås, men jag minns i alla fall... =)

Sen gjorde jag en rätt galen layout om Linus tennislekis. Han har så härlig stil på de här fotona, tycker jag.

image578

De här stämplarna heter doodlingramar och man kan koppla ihop en flera rutor av olika storlekar. Här valde jag att använda den minsta ramen och att placera dekorationer i de stämplade rutorna.

Den tredje layouten blev verkligen inte det allra minsta lik vad jag tänkt mig. Är rätt sur på den fortfarande... =) Men det var ju verkligen inte stämplarnas fel, utan de här kometrutorna är ju superläckra och jag ska minsann ge mig på den där bilden jag har i huvudet igen snart och se om det kan bli som jag tänker mig...

image579

Kommentarer
Postat av: JennyS

Hurra vad du e bra! Underbara layouter med underbara dekorationer.

Ha en bra dag!
Kram
Jenny

Postat av: Malin

OJ OJ OJ vilket HA-BEGÄR du skapar!
Jag måste nog nästan beställa de där clearstampsen, de är ju helt underbara!!!

2007-11-09 @ 11:49:48
URL: http://epona.blogg.se
Postat av: mikascrap

woh great blog you have, hope to see you back. Have a great weekend.
Mika (www.mikascrap.typepad.com)

2007-11-09 @ 17:04:15
Postat av: Marie

jag gillar alla tre sidorna, dina layouter blir alltid så "mysiga"!

2007-11-09 @ 17:31:49
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: SannaF

Ursnygga layouter och Peterlinas stämplar är jätte snygga med!

2007-11-09 @ 18:44:19
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback