shoppingtips - pennor

Ibland (ofta) känner man sig mer än lovligt nördig och insnöad på den här hobbyn... eller hur?  =) Som när jag testade att beställa några pennor från USA förra veckan... Jag skrev nämligen en recension av en vit Uniball Signo för Scrappizbloggen och den pennan hade jag fått i ett amerikanskt månadspaket. Jag har aldrig sett just den pennan (UM-153) i någon svensk butik och jag har till och med för mig att jag läste på SiSTV att de är svåra att få tag på. Men när jag skrev recensionen testade jag att googla på pennans namn och då hittade jag flera amerikanska butiker som hade den. Bland annat fanns den på JetPens och jag var bara tvungen att testa att beställa några stycken för att se om det funkade bra. Igår kom de i brevlådan och jag kan alltså varmt rekommendera butiken! Snabb leverans och nu har jag ingen brist på vita Uniball Signo längre. =) Jag bara undrar varför jag inte beställde alla andra färger också (jag köpte i alla fall 2 svarta + några vita) och dessutom tål förmodligen den där butikens utbud att granskas lite närmare. Det finns säkert fler pennor och grejor man "måste" ha, tror ni inte?

Kommentarer
Postat av: Peterlina

Du förstår ju att jag inte kan motstå att shoppa pennor... hemska människa! :D

Postat av: carina

Tack för tipset!! jag gillar verkligen den pennan, och har varit lite orolig för om jag ska hitta nån ny , om den tar slut(som den lär göra nån gång=)
så nu ska här shoppas pennor=)

2007-11-27 @ 17:23:59
URL: http://carinalindholm.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Vilket bra tips!!

2007-11-27 @ 21:36:47
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/
Postat av: Annika

Men hjälp, vilket härligt minialbum du gjort! Superfräckt!

2007-11-28 @ 18:03:26
URL: http://annika5064.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback